Мы заўсёды радыя бачыць таленавітых і актыўных людзей у нашай камандзе.
На дадзены момант у кампаніі SYMBAL.BY адкрытыя наступныя вакансіі:
1. КУР’ЕР
Абавязкі:
– дастаўка замоў па Мінску і прыгарадах;
– дастаўка тавараў у краму ад пастаўшчыкоў;
– праца з касай: веданне касавай дысцыпліны, фармаванне чэкаў;
– падрыхтоўка справаздачнасці па выкананай працы;
– выкананне іншых даручэнняў кіраўніцтва.
Патрабаванні:
– адказнасць, пунктуальнасць;
– наяўнасць уласнага аўто (легкавое ці мінівэн);
– добрае веданне горада;
– наяўнасць рэгістрацыі ў якасці ІП будзе вялікім плюсам;
– добрае валоданне беларускай мовай;
– уменне сфармуляваць фразу па-англійску – нас вельмі парадуе.
Умовы:
– праца 5 дзён на тыдзень;
– гнуткі графік;
– фіксаваная аплата за кожную выкананую дастаўку;
– магчымасць дадатковай занятасці на выяздным гандлі;
— магчымасць набываць прадукцыю кампаніі з істотнай зніжкай.
2. ПРАДАВЕЦ-КАНСУЛЬТАНТ
Абавязкі:
— кансультаванне кліентаў у краме і па тэлефоне (актыўныя кансультатыўныя продажы);
— праца з касай: веданне касавай дысцыпліны, фармаванне чэкаў, запаўненне кнігі касіра-аперацыяніста;
— прыём, апрацоўка, выдача замоў, зробленых па тэлефоне і праз сайт;
— запакоўка замоў для адпраўкі поштай і кур’ерам, каардынацыя працы кур’ера;
— кантроль за наяўнасцю тавара ў гандлёвым зале, выстаўленне тавару, падтрыманне чысціні ў краме.
Патрабаванні:
— актыўнасць, пунктуальнасць, крэатыўнасць;
— добрае валоданне беларускай мовай;
— валоданне англійскай мовай на размоўным ўзроўні будзе істотным плюсам;
— базавыя веды па беларускай гісторыі і культуры;
— досвед працы ў продажах;
Умовы:
— афіцыйнае працаўладкаванне ў адпаведнасці з ПК РБ;
— праца на поўную стаўку, гнуткі графік;
— магчымасць дадатковай занятасці на выяздным гандлі;
— магчымасць набываць прадукцыю кампаніі з істотнай зніжкай.
3. ГАЛОЎНЫ БУХГАЛТАР
Абавязкі:
— Поўнае вядзенне бухуліку ТАА;
— Падрыхтоўка дакументаў (рахункі, дамовы, накладныя і г. д.)
— Падрыхтоўка ўсёй справаздачнасці (падатковая, Фонд, Белдзяржстрах, статыстыка);
— Правядзенне плацяжоў праз інтэрнэт-банк;
— Вядзенне кадравага справаводства, налічэнне і выплата зарплаты;
— Кантроль касавай дысцыпліны;
— Апрацоўка карэспандэнцыі;
— Выкананне даручэнняў кіраўніка датычна бухгалтарскага і юрыдычнага суправаджэння дзейнасці кампаніі.
Патрабаванні:
— вышэйшая адукацыя, досвед працы;
— веданне спецыфікі ўліку раздробнага і аптовага гандлю, вытворчасці і знешнеэканамічнай дзейнасці;
— досвед працы ў 1С: 8, досвед узаемадзеяння з распрацоўшчыкамі праграмы;
— адказнасць, выканаўчасць, патрабавальнасць.
Умовы:
— поўны працоўны дзень;
— офіс у цэнтры горада;
— магчымасць набываць прадукцыю кампаніі з істотнай зніжкай;
— малады, дружны калектыў.
Запоўніце анкету, і мы звяжамся з вамі, калі вашая кандыдатура нас зацікавіць.